hej helgen.


tänker inviga helgen genom att städa. och i morgon tvätta. sedan söndag bara slappa.

dagen har varit bra. vi spelade "gäster med gester" på socialträningsgruppen och det gick över förväntan. alla deltagare angstade och ville inte alls spela från början. men sedan visade det sig att vi alla var grymt duktiga. näsan så att jag faktiskt funderar på att köpa hem spelet.

jag och fina anna satt en stund i solen efter gruppen. pratade om livet och kedjerökte.

först dricka upp kaffet och sedan plocka undan här hemma. leta reda på alla kattleksaker och lägga dem på ett säkert ställe innan dammsugaren kommer fram. och sist ta tag i disken som stått i några dagar. jag måste bli bättre på att diska. förut tyckte jag t.o.m. att det var riktigt fint att diska. liksom avslappnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0