godkväll och snart godnatt.


jag har haft en heldag med louize här hemma. fantastiskt fint faktiskt. vi har druckit ros-te i mängder och pratat om verkligen allt och ingenting. och gärna på samma gång också. ♥

i morgon blir det grannstaden tillsammans med moster och storasyster. jag behöver bl.a. köpa en skohylla och en större kattlåda. och om jag känner mig själv rätt - så kommer jag även hitta en massa annat som jag vill/behöver köpa.

måendet har varit stabilt i dag - trots väldigt lite sömn. men jag hoppas på mer och jämnare sömn i natt och att även morgondagen blir stabil och lugn. orka ångest. typ så.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Nu fungerar min blogg som vanligt igen, och den är INTE lösenords-skyddad! :)

2012-03-21 @ 18:23:37
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0