en kort rapport.


åhå. mitt internet vill inte som jag vill. det är långsamt och fungerar oftast inte. under dagen är det nästan inga några problem. utan mer framåt sena eftermiddagen och kvällen.

men dagen har varit fin. lugn och fin. men det är alltid lika skönt att komma hem till tryggheten. katterna kommer och möter mig i hallen. även selma har börjat med det nu. hon iakttar ofta siri och gör ofta likadant som henne. finaste katterna minsann.

diskvattnet är upphällt och det blir att diska innan klockan tjugoett. då blir det dubbelavsnitt av grey's som jag slaviskt börjat följa. men storasyster får som oftast skicka ett påminnelse-sms så att jag inte ska glömma bort tvn. jag är urusel på att följa serier i den bemärkelsen.

i morgon vara barnvakt en kortis på förmiddagen och sedan måste jag ta det där varvet med dammsugaren. jag är säker på att dammtussarna håller på att utveckla lungor.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Jag kan tänka mig att dina små ladies behöver herr sällskap ja ;)

Finns inget mysigare än när ens små katter (i mitt fall nu KATT), kommer och möter en vid dörren.

2012-03-07 @ 20:19:47
URL: http://anjels.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh det är så mysigt och bli mött innanför dörren av missarna min Sessan kommer Alltid och möter mig och lägger sig på rygg och ska bli kliad på magen. Dom andra kommer ibland men Ozzy mest när han vill ut men jag är envis och ska ha honom gå via sin nya kattrappa på balkongen.



Jag behöver verkligen oxå dammsuga här innan dammtussarna tar över oss:P Men det är jue såå jobbigt och börja men när man börjat är det inga problem.

2012-03-08 @ 07:28:49
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0