21.01


och dagen tog slut. tack för det.

jag hann nästan med att tvätta allt. har varit dålig på att tvätta all tvätt det senaste - och det har gjort att tvättkorgen i princip varit proppfull tjugofyrasju. men nu så.

i morgon en ny vecka och på tisdag har jag telefontid med läkaren. jag ska lugnt och sansat framföra att theralen är en skämtmedicin och att jag kräver ordning och reda. punkt. sen på torsdag, eller något sådant, har jag tid hos eva-lis. känner att jag varken vill eller orkar reda i eländet. ingenting går att göra ogjort och det finns ingen mening med att sätta ord på det.

nu tv och sedan förhoppningsvis en god natts sömn. god natt och glad sommar.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag hoppas att nya veckan blir bra för dig.

Framför det, glöm inte det. Theralen gör en seg så förbaskat. Jag kan många ggr fundera på varför den är så lätt att skriva ut..?



Många kramar

2012-06-11 @ 01:27:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Ninja

mina senaste två läkare vill inte ta orden i sin mun att theralen är en skämtmedicin.

jag känner mig fånig som sväljer den. men vid panik och när det inte längre går så sväljer jag dem likförbannat.

förstår inte varför patienter i denna stad råkar ut för kollektiv bestraffning pga att några patenter har hamnat på beroende av sina förskriva benzo. jag har inte varit på beroende, men jag får ändå inte låg dos av benzo. kan inte ens få någon enstaka i veckan. "vi vill inte se dig inlagd på avgiftning."

det är visst bättre att vara isolerad och panika sig fram, ha en ångest som äter upp ens inre glädje.



hoppas din läkare lyssnar på dig i det du känner med theralen. håller tummar och tår.



kram

2012-06-11 @ 08:02:00
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0