15.37

 

helgen försvann i ett ögonblick. jag och mamma har varit barnvakt hos moster - så vi sov där mellan lördag och söndag. det var lite som semester. fastän att en hade barn att ta hand om.

 

det är vackert väder där utanför tryggheten. jag har balkongdörren öppen och katterna njuter på balkongen. jag själv sitter i soffan och orkar inte ta tag i livet. och när jag skriver sådana ord blir jag så trött på mig själv. trött på att vara deprimerad och angstig. trött.

 

det blir att göra lite kaffe, rensa kattlådan och bädda sängen. möjligtvis lyckas jag få på mig lite kläder och borsta tänderna. men hoppas inte för mycket


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jackie skrev...
shit – vilken resa du har gjort. jag läser din historia och inspireras.

<3
-------
Tack så mycket, vad glad jag blir av att höra det! Om jag så bara inspirerar en enda människa till att kämpa lite till, så är arbetet med bloggen värd all tid!

Massor av styrkekramar <3

2012-06-18 @ 20:40:48
URL: http://morkradd.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0