14.07


dagarna försvinner och under tiden sitter jag inuti mig själv och löser upp knutar.

hemmet är en tragisk syn - men jag orkar inte. klarar det inte. jag bäddar sängen noggrant, rensar kattlådan och ser till att katterna har mat och vatten. annars blir ingenting gjort. i morgon samtalsterapi på öppenpsyk och som alla andra gånger vill jag inte. jag är trött på att prata om mig och mitt liv. finns ingenting mer att säga om det. orden har tagit slut.

men i dag en tur till centrum med mamma. med sällskap klarar jag av att ta mig till affären och handla sådant som behövs; mat. annars lever jag på kaffe och tobak. och därför har jag bra med pengar på kontot - men vet inte vad jag ska göra med alla pengar. kanske en tur in på bokhandeln i morgon och handla en inbunden och dyr bok. bara för att jag kan. eller inte. 

snart börjar festivalen i byn. jag är inte alls intresserad och tänker inte gå dit. haha. jag är bitter och ensam - sitter hellre själv hemma med katterna. och där kom regnet. tack för mig.

Kommentarer
Postat av: y

haha jo här hemma är det lika dant minus fet plånbok xD haha festivaler är inget för oss ansvarsfulla djurägare xP blir det segt ngn dag kan du ju höra av dig så kan vi ta den där koppen kaffe tsm ^^

2012-06-13 @ 15:20:10
URL: http://playwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0