07.44


dagen är här. det är dags för samtalsterapi på öppenpsyk igen. jag har sovit dåligt hela natten. sammanlagt har jag väl fått ungefär tre timmars sömn. rätt meningslöst. borde ha dygnat istället. men nu ligger morgonmedicinerna i magen - svalda med energidryck.
 


gårdagen var bra. vi gjorde vättern runt på tolv timmar. turistade i gränna; jag köpte flera böcker på loppis och en dyr björklövsdricka som antagligen är hur äcklig som helst. men det är en vacker stad (med alldeles för många polkagrisbutiker) som ligger precis invid vättern.

i vadstena var vi inne i klostret (eller var vi i kyrkan kanske) och shit vad magiskt det var. en fantastiskt vacker byggnad som kan göra vem som helst religiös. 

där emellan hann vi med småstopp vid andra mindre sevärdigheter och några fikapauser.
vid den sista fikastunden fick vi sällskap av världens sötaste ekorre. då sa mamma att hon vägrade åka hem utan ekorren. vi fick in mamma i bilen utan ekorren.



nu försöka skaka bort morgonångesten och sedan går bussen klockan 09.15.

Kommentarer
Postat av: Miss Manic

Vad roligt det lät, eran resa ni gjorde.. Vi ska gå på kulturvandring i Borås, något som de har varje onsdag och då tittar man på alla konstverk och får lite historia bakom allt. Det tror jag blir intressant :-)

Kram

Svar: åh. det låter spännande :) en blir lite hemmablind ibland och glömmer av de evenemang som finns runt hörnet. hoppas ni får det riktigt fint. <3

2012-07-19 @ 08:03:02
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0