02.22


för att försöka stilla de oroliga tankarna tog jag en varm dusch (ledsen grannar). men inte fan gjorde det någon skillnad. men jag är åtminstone ren och luktar lite mindre sovsvett. 

av någon anledning är jag rädd för sömnen. inte för att den vill ha något med mig att göra. jag dricker mitt koffeinfria kaffe och susar omkring här hemma; hämta saft, röka på balkongen, göra mer kaffe, ta en zopiklon och hoppas på det bästa. men ingenting händer och här sitter jag fortfarande i soffan. 

jag läser en happy happy-bok om skilsmässor. men längtar egentligen efter en spännande roman om gränsöverskridande kärlek och normkrig. några sådana finns i några av bokhyllorna. men jag har ingen ro till att leta reda på dem. i stället sitter jag i soffan med en kurrande mage och snuset.

det självdestruktiva gör sig plats i tankarna dessa vakennätter. än har det inte tagit över - men jag vet hur jag fungerar och jag måste få ordning på sömnen innan det blir en (o)vana.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Har du läst uppror pågår? En av mina favoritböcker och mycket kampkärlek.

Svar: åh. jag tror icke att jag har läst den. men ska genast kolla upp.<3

2012-07-10 @ 02:01:18
URL: http://rosanus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0