tack och hej.


att hämta ut seroquel apoteket verkar ju vara en omöjlighet dessa dagar. de har den aldrig på lager, eftersom den är så dyr, och nu går den tydligen inte att beställa heller. suck. apotekstanten kunde däremot ge mig en förpackning med 100 st 25 mg = varje kväll måste jag ta tolv stycken av dem för att komma upp i min vanliga dos. helt jävla sinnes.

och på måndag ÄNTLIGEN får jag pengar från försäkringskassan. om jag ska vara ärlig så grät jag en stund när jag såg beskedet. och då menar jag inte en liten tår - utan the ugly cry.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Apoteket alltså, säger bara de.... Kram!

2012-01-12 @ 13:25:21
Postat av: Vanjavit

Sv: Jo, livet kan ta oanade vändningar :) Hur är det med det? Kram <3

2012-01-12 @ 14:02:38
URL: http://vanjavit.blogspot.com/
Postat av: Maria

Skönt att det löser sig med pengar för dig

och förlåt att jag är så usel på att kommentera, men jag läser varje dag <3

2012-01-12 @ 15:31:09
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0