sanning.


ångesten stormar runt i kroppen helt utan motstånd. det finns ingen ork. ett ordnat kaos
långt där nere på brunnens botten. jag kedjesnusar och dricker kaffe till en förbannelse. 

i morgon absolut inga planer överhuvudtaget. som alla andra dagar dessa dagar. ännu en snus. jag längtar efter lätta andetag som smakar socker. och jag längtar efter icke-ångest.

på onsdag tänker jag tala sanning när jag pratar med läkaren. det går inte att låtsas sig igenom ett liv längre. nu på med pyjamas och om en timme kvällsmedicinerna. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag känner igen mig i det du skriver så ofta och jag önskade att den där förbannade ångesten kunde försvinna förevigt, men det gör den ju fasiken inte.

Ska den få styra så här?

Berätta sanningen för läkaren, gör det! Känn dig inte dum, skamsen osv utan känn att du faktiskt är jäkligt stark som faktiskt berättar och vill få ut det. ♥

2012-01-05 @ 20:36:24
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0