ryggont, panikslagen katt och en hagelbössa.


och jag började det nya året med att ligga på golvet i två timmar. kramp i ryggen. först efter två timmar (som sagt) klarade jag av att röra på mig. det gör fortfarande förbannat ont. men nu kan jag åtminstone sitta i soffan. jag tänker döda någon om det här betyder att jag inte kommer kunna ta mig till psykologen i morgon.

vid tolvslaget var sirikatten panikslagen och sprang runt i lägenheten. till slut lyckades hon krypa in under soffan och hon kom inte fram förrän klockan 08.00 i morse. förbannade fyrverkerier. nästa nyår tänker jag investera i en hagelbössa och skjuta prick från balkongen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet, du, jag, Jonas och våra djur hyr en stuga Låångt ifrån bebyggelse nästa nyår och firar tillsammans, nyktert och lugna djur

2012-01-01 @ 13:28:51
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0