måndagen.


under natten och morgonen vaknade jag bara en gång. alltså hurra för det. 

psykologtiden handlade om dåtid och de fyra månaderna jag spenderade som inlåst på avdelning 363. att rota i det gamla kan ibland hjälpa en att förstå tankarnas ilska i dag.

jag var inne på hälsoboden i grannstaden och hittade aloe vera-gel, persikokärnolja (aprikoskärnoljan var slut, men de ska likna varandra) och pukka's relax-te. var även inne en snabbis på lindex och hittade mig två koftor och två par strumpor på rean. det gick bara på 199 kronor. vardagslyx när den är som bäst.

nu två truxal och en stor kopp kaffe. plus några bloss på balkongen förstås. ibland ler livet.

Kommentarer
Postat av: ninja

har många tankar av 'traumatiserats' av vård i olika grader.

det där med lpt och när man sjukförklaras år efter år och ingen tror på sin egen styrka. inlåsningar och allt som det medför, behandlingar som är kränkande och den ständiga invigen efter hjälp.

funderar på det när jag vågar. gillar inte att gå bakåt i tiden för det gör ont.

men vård blir ibland fel även om den gör rätt för sig.



vet inte varför jag delar med mig av det här, du kanske inte känner så alls.



men skickar dig lite heartbeats <3<3 kram

2012-01-17 @ 09:45:49
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0