hej och hej då helgen.


och ångesten är nästan vänlig. det är ett fint lugn här hemma i tryggheten. jag ska snart ta tag i disken. men först en kopp kaffe och några bloss på balkongen. och även om ångesten är tyst så tänker jag ta två truxal. det vore så typiskt av ångesten att ta mig med storm senare.

och tiden verkar röra på sig. jag peppar inför morgondagens psykologsamtal. jag peppar ärlighet och att släppa kontrollen för en sekund. jag ska berätta om hur åarna tar över min hud och hur jag gråter i sömnen nästan varje natt. och hur han flåsar mig i nacken.

och på onsdag blir det en resa till linköping. jag ska tröstshoppa på the body shop och lush. och spendera tid med finaste therese. jag tänker långfika med prat om allt och ingenting.

Kommentarer
Postat av: Therese

Långfika låter hur bra som helst! Ska bli fint att ses! <3

2012-01-29 @ 17:36:54
URL: http://furypi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0