äntligen hemma och sånt.


först och främst; tack klt för att ni har fräschat upp kollektivtrafiken.

annars har dagen mest bara susat förbi mig. vi var bara två deltagare på socialtränings-
gruppen
och det var ju rätt lamt. men då fick vi bestämma fredagens aktivitet. 

jag har pratat med läkaren; vi ska dubbla dosen seroquel depot till 100 mg och jag fick truxal utskrivet mot ångesten. aldrig testat och är noll sugen på att testa ännu en ny medicin. men ångesten tar över fullständigt nuförtiden - så jag ska ge den en chans åtminstone.

och det var skitstruligt på apoteket. helt plötsligt hade jag inga recept knappt att hämta ut. och seroquel var det beställningsstopp på. fatta noll. ska gå till apoteket i grannstaden i morgon istället och se om en kan bli något klokare där.

och nu såg jag att truxal är runda små bajsbruna piller. fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Tråkigt med bajspiller men hoppas dom funkar iaf då! Jag tycker faktiskt att all medicin borde vara snygg, som lösgodis. Det borde faktiskt göra det lite färgrannare att ta dem iaf. Som hjärtmedicin för barn, den är hjärtformad! Smart ju!

2012-01-11 @ 22:12:00
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det kommer nog bli bra gumman. Aldrig hört talas om Truxal förut.



Önskar ofta att de kunde uppfinna ett piller som tar bort all ångest 4-ever och att det endast räcker att ta pillret en enda gång.



Många kramar ♥

2012-01-12 @ 00:43:38
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0