tusen inlägg vs. ett inlägg om dagen.


alltså. mina drömmar nuförtiden är alldeles för koko. helt sinnes.

annars; fick en kommentar av en läsare om att jag bloggar för ofta och istället kanske borde skriva ett inlägg om dagen - liksom sammanfatta dagen. är det fler som tycker så? jag använder bloggen lite som en ventil och då blir det lätt tusen inlägg om dagen. och jag har inte ens tänkt tanken att det skulle kunna vara ett "problem".

absolut tänker jag fortsätta blogga som jag gjort innan. men det är spännande med åsikter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmmm...du borde väl få blogga hur många gånger som du vill. Jag bloggar massor med ggr om dagen. Så fortsätt. Det är intressant att läsa <3 kram

2012-02-29 @ 09:00:40
Postat av: fia.

Naaj, bloggen är ju DIN. Du får skriva precis hur mycket eller lite du vill!

2012-02-29 @ 09:45:52
Postat av: Carro

Jag har inget emot ditt sätt att blogga... Jag förstår tanken med att skriva det man känner just nu, att sammanfatta kan bli jobbigt ibland. (enligt mig iaf.) finner någon detta som ett problem kanske man inte behöver läsa bloggen? (personligen ogillar jag allt för långa inlägg. Folk som skriver flera sidor typ.) Jag klickar alltid på "bloggens startsida" och då kommer alla inlägg upp, bara att scrolla neråt. :) men en sak jag har "problem" med på din sida är att över "bloggens startsida" sitter en reklamannons som är svår att få bort ibland och ofta när jag ska klicka på "bloggens startsida" hamnar jag på någon typ av sexsida... :S vet inte om detta har något att göra med att jag alltid läser i mobilen... ? Ha det gott!

2012-02-29 @ 09:56:31
Postat av: Marie

Jag håller med föregående talare du får ju blogga Hur Många gånger om dagen du vill det är din blogg du bestämmer om folk stör sig på det får dom väl låta bli och läsa. Korta inlägg går jue fortare och läsa=) KRAAM<3

2012-03-01 @ 05:14:11
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se
Postat av: ninja

fortsätt som du gör! gillar det med att det är från olika state of mind under dagen :*

2012-03-01 @ 07:39:24
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: Lo

Jag tycker bara det är roligt att du skriver många nya inlägg. Att de är korta är bra med.

Bra att du tänker fortsätta som du gör.



Har inga problem med reklam som någon annan skrev om.

2012-03-01 @ 11:35:07
Postat av: Maria

Jag älskar ditt sätt att blogga så keep it up!!

2012-03-02 @ 00:15:33
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0