sjukgymnasten och lite annat.


fick träffa en helt fantastisk sjukgymnast. han var grundlig och gjorde en ordentlig undersökning. det verkar som om att jag är överrörlig och därför säger musklerna i ryggen ifrån. så jag ska börja lite smått med tre hemövningar för att stärka ryggen och sedan om tre veckor återbesök.

och om kommentaren om att jag bloggar "för mycket"; jag tog det inte som kritik och tror inte att det var menat så heller. men jag tänker absolut fortsätta blogga som jag gjort hittills. 

carro; jag hade ingen aning om att det visas sådan reklam på min blogg. jag har blockerat all reklam och ser den därför inte själv. hoppas att det försvinner. mango-badoljan har jag inte hunnit testa än. men jag kan tänka mig att den är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0