seroquel, ingen sömn och banankakan blev fantastisk.


när dagarna är långa och långsamma känns det snålt med bara sex truxal per dag. jag tar fler än jag borde. men om en är vaken från klockan 03.00 till klockan 23.00 - då blir ju den dosen ynklig. läkarsamtal i morgon igen och jag undrar om läkaren även denna gång bara kommer ordinera en höjning av seroquel. han borde ju snart förstå att seroquel faktiskt inte hjälper mig med sömnen ens en millimeter.

banankakan blev fantastiskt god. det blir en bit till och en kopp kaffe plus cigarett utomhus.

Kommentarer
Postat av: a

Nice att kakan lyckades ;)! Jag har ännu inte kommit iväg till affären, sjukt jävla kallt ute!

Angående maedicinen så tycker jag Propavan i kombination med Mirtazapin (och i värsta fall Imovane) fungerar jättebra!

2012-02-05 @ 12:37:50
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0