mest ordbajs.


jag är frusen och inbillningsfebrig. det är väl trötthet blandat med en envis förkylning. och ångest. alltid ångest. jag dricker mitt kaffe under filten i soffan. sirikatten ligger bredvid på den virkade filten och snarkar. finaste sällskapet på jorden.

jag försöker komma underfund med vilket kattfoder som är bäst för mina damer. semlan kommer behöva äta kattungefoder och jag tänker att siri också kan äta det en kort period.
siri har en bra vikt och sunda matvanor - så jag tror inte att hon ska öka i vikt om hon får äta kattungefoder. det finns ju flera alternativ på nätet där en kan få fodret levererat direkt till dörren. då kan en köpa en tiokilos säck smidigt och enkelt.

min rygg är inte glad i dag och jag ser fram emot att få träffa sjukgymnasten. och så hoppas jag på att hn bjuder på massage. jag skulle kunna döda för en ryggmassage just nu. döda.

men det blir ingen massage. det blir kaffe, cigarett och två truxal istället. riktigt fint det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0