men hejja.


plockade bort 150 mg (100 mg vanlig och 50 mg depot) seroquel från kvällsmedicinerna i går. och jag är pepp på icke existerande utsättningssymptom. jag kunde sluta med mina lyrica helt utan några elaka utsättningssymptom. så nu håller vi tummarna för att det ska gå lika easy den här gången.

och när våren närmar sig är det jag som köper ett par ryggvänliga promenadskor och sedan är det skogen som gäller. jag satsar allt och tänker mig två promenader varje dag. 

annars; i väntan på våren. jag dricker mitt kaffe och röker mina mentholcigaretter. och snusar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Huu... jag fick hemska uttsättningssymtom på lyrican, då när jag inte hade råd att hämta ut nya... Riktigt överjävligt var det.

Hoppas utsättningen av Seroquel går fint!

2012-02-12 @ 09:50:41
URL: http://missmanic.se
Postat av: anjelica

Håller tummarna för dig också! :)

Och se till att investera i ett par sköna och fotochrygg vänliga skor sån du kan promenera. Frisk vårluft <3

2012-02-12 @ 11:23:04
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0