kom helgen.


dagen försvann. underbart skönt. hos psykologen pratade vi om mordhotet och första självmordsförsöket. det var tungt. det är tungt. att tänka på och vara i. därför förtränger jag och skjuter bort. och självklart inser jag att det bara är en tillfällig lösning.

jag fick äntligen hem min kamera idag och grejerna från lagerhaus; två kökshanddukar och några doftljus. caroline var över på en fika och vi gav siri och selma droppar mot skabb.

i morgon staden vid havet och socialträningsgruppen. det blir en soft dag; vi ska spela wii.

Kommentarer
Postat av: Marie

Starkt jobbat av dig och prata om såna jobbiga saker. Jag försöker undvika såna ämnen som första s-försöket när min kontakt börjar gräva i sånt lika min våldtäkt det gör för ont men samtidigt vet jag jue att det hjälper i längden.



Väntar med spänning på bild på eran nya familje medlem=)

KRAAAM<3

2012-02-24 @ 05:21:17
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0