kattrapport #6 och ordbajs.


jag hamnade i soffan bredvid siri. jag började tänka på det förra livet som varit och tårarna kom. tänk att en liten svart katt kan rädda liv. utan henne hade jag inte levt i dag. punkt.

och siri vill så gärna busa med selma. men selma är inte riktigt på samma humör. hon verkar mest tycka att den svarta stora katten stör henne. mina fina fina.

och anjelica: selma har gulbruna ögon. väldigt vackra. ska försöka få en bättre bild på dem.

jag nojjar fortfarande inför morgondagens psykologsamtal. jag vill helst prata om det vackra och färgglada och mjuka. inte det äckliga som klöser och spottar. men samtidigt får jag inte bestämma så totalt vad orden ska handla om. då hamnar jag på ruta ett igen och måste välja vilken stig som leder dit jag vill. och låt mig tillägga att stigarna alltid blir till djupa åar. balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0