it's too late to think of the value of my life.


och jag kommer hem till två fantastiska katter. de busar non-stop och så fort siri fräser svarar selma med att mini-fräsa tillbaka. här hemma i tryggheten har jag det bra.

hos psykologen gick det lite som väntat. att hålla igång ett samtal hos psykologen är en färskvara. och eftersom jag varit sjuk en kort längre tid så hade jag hiskeligt svårt att prata idag. men skam den som ger sig och sådana saker.

konsum handlade jag två filmer (black swan och flickan från ovan) och tänker ha en filmkväll tillsammans med kattkorvarna. nej - det här med att ladda ner filmer är inte min grej.

nu tre truxal, en kaffe och några cigaretter på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0