hejja måndag.


har varit i grannstaden med moster. och så hade jag psykologsamtal också. jag och moster drack kaffe i vintersolen och köpte oss varsin cigarrill som vi aldrig rökte. sedan hade jag telefontid med läkaren - som ville höja mina seroquel ännu mer; till 700 mg. hej maxdos.

men nu är jag hemma. i brevlådan hittade jag en my little pony som jag köpt: en g2-baby. och senare blir det kroppkakor till middag och efter det bara ta det lugnt.

i morgon klockan 10.00 kommer arbetsterapeuten med mitt bolltäcke. hurra och äntligen.

Kommentarer
Postat av: a

Hoppas du kommer trivas med ditt bolltäcke! Jag stormtrivs med mitt och älskar det!! KAN vara bästa medicinen mot ångest. Inte riktigt bestämt mig än. Men fungerar jättebra för mig, hoppas det gör det för dig också :)

2012-02-06 @ 19:26:49
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0