mitt i allt ingenting.


jag skulle ha städat i dag. men så blev det inte. istället har jag legat i sängen och stirrat upp i taket. sedan flyttat mig till soffan och hetsdruckit kaffe och kedjesnusat. jag får fan ingen ordning på det här s.k. livet. har ingen ork till någonting. och jag angstar över minsta lilla. fastnar i elaka tankemönster och triggar mig själv ständigt.

i morgon nyårsafton. jag ska över till grannarna och ha en lugn kväll. det känns fint. men innan dess ska jag faktiskt städa. jag måste. men nu fortsätta titta på tv och göra mig ännu en koffeinfri kaffe. och mitt allt ingenting är katterna världens bästa sällskap.

Kommentarer
Postat av: y

tack för ett trevligt nyår :)

Svar: tack, detsamma :)
Jackie

2013-01-02 @ 14:52:37
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0