15.30


en ny vecka. jag har gjort absolut ingenting i dag. legat i sängen och läst. sedan kom fina grannen y över på kaffe och prat. guld värt. jag njuter mest av stillheten och förtränger det som skaver. jag håller mig ovanför ytan med hjälp av snuset, katterna, glöggen, tända ljus, sobril och rökelser. 

det blev ingen samtalsterapi på öppenpsyk i dag, då den tiden avbokades i och med min inläggning på psyk. tanken var ju från början att jag skulle vara inlagd minst en vecka. men det blev ju inte så till slut, som tur är. däremot är det aktivitetsgrupp i morgon, men jag vet inte om jag orkar. ärligt talat vill jag bara vara hemma och göra ingenting. vi får se hur jag gör.

nu mer glögg och en cigarett på den minuskalla balkongen. om en kisar är livet bra fint.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Min glögg är slut =(
Är det Blossa som du dricker?
Min far brukar göra egen glögg, men alkoholhalten i den helvetesdrycken är cirka 30%. Hua! Nä, Blossa ska´re va! =D

Svar: oh no. :( just nu kör jag på glöggkoncentrat från saturnus. testar mig fram genom den alkoholfria glöggdjungeln. :) glögg är så gott ^^
Jackie

2012-12-04 @ 07:02:54
URL: http://morkradd.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria

Vad tycker du om Saturnus då? Jag provade den för några år sedan men tyckte inte den var god. Smakade för mycket saft och för lite jul! =/

Svar: mmm. den är nog lite för söt för min smak. vill ha lite mer kryddigt och juligt jag med.
Jackie

2012-12-04 @ 18:03:48
URL: http://morkradd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0