01.14


jag har varit hemifrån hela dagen. jag har varit hos moster och barnen och hemma hos föräldrarna. kom hem för kanske en timme sedan. jag vill sätta igång med morgondagens städning redan nu, men jag känner att en kanske inte bör dammsuga vid den här tiden. däremot är det accepterat att ha högljudda fyllegrisfester sent på helgerna. hm.

nu är ångesten elak och jag kan inte slappna av. jag börjar tröttna på dessa vakennätter nu. jag blir helt störd på dagarna och orkar ingenting. hade tänkt att jag skulle få sova i natt, men inte. och jag som ska upp tidigt i morgon och tvätta (plus städa). i med behovsmedicin och göra en koffeinfri kaffe. sedan kanske smygstäda lite. för att få tiden att gå. god jul då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0