kårnulf was here.


dagen och kvällen har varit stilla. jag har varken klätt på mig eller borstat tänderna. ibland finns inte orken där. det är visserligen väldigt sällan den finns det. men det är en annan historia.

i morgon telefontid med läkaren. jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt. jag har en lapp här bredvid datorn där det står namn på tre mediciner som jag behöver förnyat recept på. det är allt. eventuellt ber jag om att få träffa honom - då jag den senaste tiden har sjunkit några decimeter. jag märker det själv. men - han kan liksom inte göra annat än peta bland mina mediciner - lägga till, plocka bort. då fortsätter jag hellre med arbetet hos kuratorn.

nu kvällsmediciner och borsta tänderna. någon måtta får det vara på eländet.

Kommentarer
Postat av: ninja

oj, det var länge sedan jag läste kårnulfboken.

kram

Svar: ja, samma här. men hittade den på loppis för en femma häromdagen, så var tvungen att köpa den. kram. <3!

2012-08-27 @ 10:44:58
URL: http://ingrodd.blogspot.se/
Postat av: ninja

det skulle jag med gjort! lätt.
den har väl aldrig riktigt gått att få tag på?! ivf att köpa.
har lånat den då och då på bibblan. men även där har den nästan alltid varit utlånad, eller någon som aldrig lämnar tillbaka den.

Svar: njae. jag har bara lånat den på bibliotek, och det väldigt få gånger och för flera flera år sedan. men har inget minne av att jag sett den i bokhandlar eller så. lite trist, för den är bra och liksom viktig på flera vis.
kram. <3!

2012-08-27 @ 12:08:59
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0