hej piller-bakfylla och som fastlåst i sängen.


dagen har varit konstig och färglös. jag har legat i sängen i princip hela dagen. men sedan räknade jag sakta till tio och lämnade sängen för att ta tag i vardagen och det som behövdes ordnas med här hemma. jag fastnar så lätt i det som är gammalt, egentligen inte glömt och det som gör ont.

i morgon är liksom i morgon och jag orkar inte tänka så långt. det jag vet är att jag nästan måste till apoteket. de har aldrig mina mediciner på lager, så jag får fan hänga där var och varannan dag för att hämta upp de mediciner som de tvingas beställa. 

och circadin. jag vet inte. jag sov knappt någonting på tabletterna. istället blev jag hopplöst bakfull av dem och, som sagt, låg i sängen hela dagen. jag kan inte låta bli att irritera mig på läkaren, med skägg och hängslen, som lovade mig icke-bakfylla. det är bland det värsta jag vet. det triggar fram ångesten från helvetet och jag orkar inte ens gråta - så illa mår jag av piller-bakfylla. 

i dag är liksom i dag och i dag är snart förbi. tack för det. nu kvällsmediciner och en s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0