hej fredag. hej ryggvärk och ångest.


ryggvärk, ångestklös och trötta ögon. jag har tagit en naproxen och hoppas på att det ska lindra ryggvärken åtminstone litegrann. mot ångesten - en s. och ja, tröttheten. jag kan inte hämta ut mina circadin förrän på måndag, så jag får sova kasst åtminstone helgen igenom. propavan är ju allra mest ett överskattat skämt.

det blir en cykeltur till centrum med mamma. handla viktiga saker som kattmat, såpa, kaffe och vanlig mat. min matlust är oftast noll - så det är alltid lika svårt att veta vad en ska köpa hem. men bröd funkar alltid, knäckebröd och smör. och frukt. 

Kommentarer
Postat av: Iron

Sv: det är säkert helt individuellt men jag märker inte ens att jag tagit något när jag tar dem:( men hoppas de fungerar för dig!!<3

2012-08-17 @ 14:10:05
URL: http://ironexic.blogg.se
Postat av: Lo

Hej, tungt med värk i kroppen med!
Jag känner likadant när det kommer till hunger. Ska gå flera dagar utan att äta något innan jag blir hungrig. Tror det är medicinerna, neuroleptikan som spökar. Saknar ibland att känna hunger eller att bli sugen på något speciellt.
Men som du säjer, bröd och frukt är bättre än ingenting. Eller blåbärssoppa.

Hoppas medicinen du får på måndag hjälper dej!

Kram till dej

Svar: ja, jag tänker också att det nog är mediciner som trollar bort hungern. men åh - blåbärssoppa ska jag köpa. det som är så gott. ^^
kram tillbaka. <3

2012-08-17 @ 19:02:21
Postat av: Lo

Ja, känns som medicinerna trollar bort mycket utom det värsta dåliga måendet ibland. :-s
Jag har smulat ner antingen knäckebröd eller Digestivekex i blåbärssoppan ibland. Det är gott tycker jag.

<3

2012-08-17 @ 20:59:18
Postat av: Eriiza

Jo, det är ju det enda valet vi har..
Vi har pratat mer om det hela nu under dagen/kvällen.
Han vill tydligen fortsätta prata med mig och så ändå,
och vi kanske blir ihop senare igen...
Det vet vi inte, det får tiden utse.

2012-08-18 @ 00:33:14
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0