16.20


och hurra - i natt har jag sovit fem timmar i ett sträck. helt otroligt och helt fantastiskt. och på morgonen när jag vaknade kände jag mig lugn och jag behövde inte ta någon extra behovsmedicin tillsammans med morgonmedicinerna.

jag har inte fått i mig någon mat ännu. men jag dricker en nyöppnad och kall energidryck och msnar med finaste maria. emellanåt spelar jag tower blaster och hurra:ar varje gång jag kommer till level sex. jag har tvättstugan hela dagen och kvällen. men antagligen blir jag färdig långt innan klockan 22.00. skönt det.

luften från utanför är varm och stilla. efter att jag är klar med tvättstugan och disken och allt annat blir det en kall dusch och sedan tänkte jag försöka mig på att se en film. jag har sällan ro i kroppen till att se en hel film. men försöka går ju alltid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0