påsk.


och påskafton till ära fick vi snö. inte särskilt välkommet. men den verkar försvinna lika fort.

jag har varit en sväng på willys tillsammans med mamma. jag handlade kaffe, bröd och alkoholfri öl. plus godsaker till katterna. senare i dag blir det middag med familjen hos föräldrarna. mammas goda mat och så några klunkar öl och påskmust till det.

ångesten är snäll. gårdagens kaos känns långt borta. och tur är väl det. jag tackar varje gång ångesten bestämmer sig för att portionera ut sin närvaro. det värsta som finns är flera dagar i sträck tillsammans med ångesten som sällskap. och tack lugnet.

det känns konstigt att ha haft avslut med både psykologen och socialträningsgruppen. nästa vecka har ett tomt schema och det är jag ovan vid. men jag har några samtal att ringa - bl.a. till försäkringskassan. så jag ska nog lyckas med att hålla mig sysselsatt. behöver städa bl.a.

katterna har vaknat och lever rövare. och jag ska ta min försenade klockan 12.00-medicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0