på riktigt ingenting.


dagen började alldeles för sent. nu för tiden vill jag sova bort hela dagen. men piggheten finns och jag ska komplettera med några muggar gott kaffe. senare måste jag rensa vattenlåset under handfatet i badrummet. och plocka undan här hemma. egentligen dammsuga. men det orkar varken jag eller ryggen.

och boka tvättid. bädda sängen och ordna med ordentlig mat. ingenting som lockar. jag stannar i soffan i dag. msna med anna och bara dricka kaffe och snusa. ta lite medicin då och då och hoppas på underverk och mirakel. jag är frusen och katterna går på upptäcktsfärd.

tankarna är inte sorterade och jag känner mig hög och låg på en och samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0