öppenpsyk.


ringde öppenpsyk för att boka läkartid och det gick väl sådär. att det ska vara sådant krångel jämt. men hon skulle lämna en förfrågan till sekreterarna så de ska ordna med en tid om några veckor. antagligen kommer det ta längre tid än så. men nu har jag åtminstone ringt.

jag tänkte ta upp stämningstabiliserande med läkaren - då jag på eget bevåg slutade med rävgiftet seroquel. jag gick på maxdos och ändå blev jag inte ens lite gäspig till kvällen när jag hade tagit dem. de gjorde nästan allt värre och vikten ökade ännu mer. och så behöver jag något mer mot ångesten som jag inte lyckas få bukt med på egen hand. självdestruktivitet är väl visserligen ingen lösning - men det visar snarare hur dåligt jag hanterar min ångest för tillfället. den är omöjlig att tygla.

sedan är det meningen att öppenpsyk ska kontakta mig igen om cirka tre veckor för att se vilken behandling jag vill fortsätta med och med vem. jag funderar på dbt - men jag vet inte alls. så länge jag får en ny samtalskontakt så är jag nöjd. plus att det ger rutiner och det behöver jag för att få ordning på vardagen.

Kommentarer
Postat av: anjelica

jag tänker sluta ta min seroquel idag. ska fan aldrig mer äta den förbannade vidriga jävla idiotmedicinen.

jag har gått upp 8 kilo sen januari och mår bara sämre och sämre.

jävla seroquel.

2012-04-11 @ 18:16:55
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0