jag kan inte tro på det jag ser.


jag somnade en stund och känner mig nu piggare och klarare i tankarna. kan tyckas vara dumt att sova på kvällen. men för mig fungerar det faktiskt rätt bra. då kan jag somna lite senare och inte behöva gå upp klockan 04.00 varje morgon.

jag har halva delen kvar av portrait of a marriage och ska ägna sena kvällen åt att titta färdigt på den. dricka kaffe och röka mentholcigaretter på balkongen. snusa godsnus och försöka hålla ångesten på avstånd. känner att jag gärna vill angsta över allt och ingenting just ikväll. angstar över det som varit och över det som komma skall. framtiden är ett otäckt ord.

håret är dassigt och rödbrunt. ser fram emot att få hem min henna och kunna färga igenom håret ordentligt. måste bara köpa hem x antal flaskor med citronsaft så att färgen blir ultimat. hela jag är egentligen riktigt dassig och behöver vårsol och snälla tankar.

om trettio minuter kvällsmedicinerna. men innan dess ordna med gott kaffe och en cigarett.

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Sv: Jo, jag ser fram emot det mycket, det lär bli bra också, känner det på mig :)



Även de metoder som verkar dumma, kan funka lika bra. Det gäller att hitta knepen här i livet.

Kram.

2012-04-23 @ 08:41:12
URL: http://vanjavit.blogspot.se/
Postat av: ninja

skickar mentalt över lite sol och tusen snälla tankar till dig, och hoppas att du snart får dem själv på riktigt!

2012-04-23 @ 09:43:31
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0