god morgon blev god natt.


bara för att jag måste ge mig ut är det regnblaskig snö som faller.

vaknade klockan 02.45 i natt och trodde av någon anledning att klockan var 08.00. jag gick upp och gjorde en kopp kaffe. sedan när jag satt på balkongen med en cigarett i mungipan tyckte jag att det var lite väl mörkt ute. först då kollade jag klockan och den var inte ens 03.00.

jag somnade förstås om efter några timmar och vaknade runt klockan 08.00 av att två vackra katter trängdes bredvid mig i sängen. fantastiskt att bli väckt av pälsklingarna.

Kommentarer
Postat av: ninja

pälsklingar som väcker ohhh :*



när jag förr hade katt brukade han väcka mig med att bestämt putta ned saker från fönsterbrädan samtidigt som han inte släppte mig med ögonen. hihi

2012-04-21 @ 12:26:43
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0