tack och godkväll.


och jag cyklade hem till mamma och pappa. fick middag och även idag en massa kattgos. kosmos är fortfarande min katt. hjärtat dansar lyckodans när han hoppar upp i mitt knä och kryper ihop till en grå pälsboll. älskade katterna. 

mamma rensade i det s.k. 50-talsskåpet i köket och jag fick lite grejer. jippi. en hel del vacker keramik. jag ska hämta grejerna i morgon och kanske slänger jag upp en bild här.

kvällen tänker jag spendera tillsammans med kattkorven. hon ska få lite maltpasta + några godisbitar. och jag ska dricka bubbelvatten och knapra chips (tack mamma). morgondagens schema är lätt och lagom; tvätta några maskiner med handdukar och sängkläder. sen hem till mamma och pappa igen. tre dagar i rad - det är verkligen inte likt mig.

lite extra kärlek till maria, finfia och lo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kanske det inte jag jag som är den Maria du menar, men jag tackar ändå <3

2011-09-26 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0