pedofilen, my little ponys och kaffe.


hos psykologen pratade jag nästan uteslutet om ondskan själv. han förföljer mig och fortsätter där han slutade sist. trots det soliga vädret regnar det inombords. jag kommer aldrig förbi honom.

men när jag kom hem så började jag nästan direkt med att skrubba mina my little ponys som jag köpte idag. alla är i lekt skick - men de flesta hade bara lite ytsmuts och trassligt hår. jag är redan förälskad i pink dreams, baby splosh och baby stripes. yey.
(bilder kommer så fort de är rena och torra.)

nu ska jag fortsätta med kaffedrickandet. egentligen vill jag supa. typiskt att jag gick och blev nykterist. eller ja - jag hade grava alkoholproblem och kunde absolut inte hantera alkohol.

så - det får bli kaffe här hemma i tryggheten.

Kommentarer
Postat av: fia.

Man kan inte hantera allt när man mår dåligt, finjackie. Det kan ingen. Du är så stark som kämpar trots att det gör ont. Om du bara visste hur fin du är! :')

2011-09-30 @ 22:18:10
Postat av: ninja

kaffe hemma i tryggheten låter tusen gånger bättre än vilken fylla som helst.

:*

2011-10-01 @ 08:30:30
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0