olyckligt förälskad och my little pony på h&m.


jag insåg på bussen hem från västervik att jag antagligen är olyckligt förälskad. och inte är jag särskilt ledsen över det. faktiskt så är de känslorna rätt välkomna i mitt likgiltiga liv.

och h&m har börjat sälja (barn)smycken plus hårspännen och -snoddar med my little pony (g1:or). och självklart var jag ju tvungen att köpa både hårspännen och halsband plus armband. jag tänker plocka bort ponysarna från både halsband och armband och istället ha dem på en lång och tunn silverkedja istället.

Kommentarer
Postat av: Frida

Köpte också allt med mlp på hm igår, fanns även en supersöt liten väska med sundance på!

2011-09-17 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0