mjuka fötter och ännu en italienska.


jag har för första gången på väldigt länge tagit ett fotbad. i med en massa grumme blå såpa och på med bubblet. sirikatten tycker att fotbadsmaskinen låter alldeles för mycket - så hon lägger sig under sängen och blänger på mig. men nu är det gjort och fötterna är glada.

en kopp kaffe ska strax serveras och min nya my little pony (loppisfynd) italy peachy ska skrubbas med tandborste och diskmedel och få håret genomkammat. hon är i ett fantastiskt fint skick och det är min andra italienska. den första är en italy blossom som jag hade när jag var barn. även den är i ett fint skick.

i morgon är det psykologsamtal igen. yey. och så ska snälla arbetsterapeuten skjutsa hem mig med bil. eftersom jag äntligen ska få låna hem ett bolltäcke i några veckor. och det är lite svårt att släpa med sig det på bussen. och jag tar sällskap med moster, barnen och storasyster ner till stationen på morgonen. så slipper en gå den tråkiga vägen själv.

Kommentarer
Postat av: Mariesan

Bolltäcke är så otroligt skönt! Älskar mitt och använder det varje dag och på nätterna. Sover mkt bättre med det men det kan ta ett tag och vänja sig vid att man inte kan snurra in sig i täcket på samma vis och att det låter när man rör sig. Men det lugnare verkligen både kropp och själ!

2011-09-19 @ 08:31:01
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0