kaffe-illamående, städning och kanske lite pyssel.


jag har druckit kaffe hela jävla morgonen och nu mår jag riktigt illa. men ändå sugen på kaffe.

tanken är att jag ska dammsuga idag och samtidigt vila ryggen som fortfarande är ond. och kanske komma igång med något pyssel. jag har tusen fina pärlor och miljoner idéer. eller så blir det att fortsätta med min custom som har legat på is ett bra tag. jag vet inte. det kan lika gärna bli att jag sitter och tjockar mig i soffan hela långa dagen.

det blir psykologen på måndag. jag försöker som vanligt förbereda mig flera dagar i förväg. och det är helt meningslöst. jag måste inse att jag inte kan styra upp samtalet innan det sker.

och nu blir det en kopp kaffe

Kommentarer
Postat av: Lo

Jobbigt för dej med illamående.

Kaffe är lite lömskt på det viset, det är så gott. Och ger mersmak. Det får mej nästan alltid att må lite bättre och känna mej nöjd.



Hoppas du får en bra dag vad du än pysslar med eller inte pysslar med.

2011-09-24 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0