framtiden.


jag tänker framtid. och jag ska kontakta djurskyddet i västervik för att se om jag kanske kan få arbetsträna där. fastän att det bara är arbetsträning - så vill jag göra något som känns viktigt och givande. och eftersom jag kommer befinna mig i västervik åtminstone en gång i veckan, så skulle det inte vara några problem med resandet. men det är inte aktuellt ännu. men snart. och jag vill vara förberedd. den här gången ska framtiden och jag hålla varandra i handen.

och jag har fått hem håret från dollyhair. så jag tänkte börja med att rehaira mina my little ponys som är både skalliga och svanslösa. nu närmar sig hösten med gigantiska steg och det betyder pyssel och tända ljus här hemma.

men nu; snus ut, snus in och kaffe ner.

Kommentarer
Postat av: ninja

det låter som en helt ultimat arbetsträning^^ klart man ska göra något av vikt när man spelar med sitt psyke.

KRAM

2011-09-17 @ 22:50:44
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0