feber och annat krafs.


dagen har varit lång. tiden har verkligen stått stilla.
men snart är det dags för kvällsmedicinerna och det betyder att dagen snart är slut.

i morgon finns det noll på schemat och det känns skönt. jag ska bara vara hemma och vila. jag är trött både i kroppen och i huvudet. plus att febern verkar ha kommit tillbaka. i med några värktabletter och sen blir det dålig tv.

jag har motat bort ångesten hela dagen och nu finns liksom inte de krafterna längre. jag oroar mig över nattens sömn. det är väldigt tufft att inte få den sömnen som en behöver. och samtidigt orkar jag inte testa fler mediciner heller. det får liksom räcka nu. jag har haft grava sömnproblem till och från i kanske fem år nu. orka.
plus att feberdrömmarna är ännu mer kaotiska än de "vanliga" drömmarna. jag fasar inför i natt; tänk om han vill göra mig sällskap i drömmarna ännu en gång. och orka det.

Kommentarer
Postat av: Lo

Hoppas att du får sova inatt och inte i närheten av någon som gjort dej illa! Hoppas att han spränger sej fort och försvinner med svansen mellan benen.



Det är verkligen svårt när sömnen inte fungerar!

Kram till dej, om OK.

2011-09-10 @ 00:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0