dance like your vagina is on fire.


lägenheten är fylld med kall uteluft. men jag vill inte stänga balkongdörren. det är fantastiskt att frysa. jag har saknat det hela sommaren. nu har jag fått plocka fram mjuka filten och luddiga sockorna. yey.

dagen har varit stilla. emellanåt lite rastlös. men stilla.
jag tog ett långt varmt bad tidigare idag. det skrämde bort de stela musklerna och onda tankarna för en stund. halsontet vill dock inte försvinna. men tacka vet jag missbruka halstabletter. om en halvtimme hamnar kvällsmedicinerna i magen och jag hoppas på sömn även denna natt. och jag rundar av med en koffeinfri kaffe.

Kommentarer
Postat av: fia.

Har missat dig varje gång du vart online tror jag, din rackare! Skönt att du fått sova, hoppas John Blund ger dig samma grejer inatt igen! ;) Nu ska jag strax krypa i kojs!



Kraaam!

2011-09-02 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0