20.52


nej. än är det inte dags att dö.

trots den förbannade ryggvärken så har jag fått alla smutskläder tvättade. jag får tvätta handdukar och sängkläder i helgen. och öppenpsyk skickade en kallelse + bussbiljetter idag - vilket innebär att jag kan åka till psykologen på måndag. då slipper jag vänta en hel vecka. det är rätt gött.

jag har även denna kväll tänt ljus, rökelse och släckt ner här hemma. det lugnar inte tyvärr inte så mycket som en kan önska. men det är avslappnande. kvällsmedicinen svalde jag för längesen och jag tänker inte vara vaken längre än nödvändigt. det vore gött om den här dagen kunde ta slut snarast.

egentligen vill jag inte skriva om min ångest. men de senaste dagarna har varit kolsvarta.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Finaste du. Du ska leva vidare och även om det är kolsvart nu så kommer det ljusare tider.



Hoppas det går bra på måndag med.



Det lät mysigt med allt det där och någon dag kanske du kan slappna av till 99 % och njuta av det.



2011-09-22 @ 22:19:59
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Lo

Vad tungt för dej. Förstår hur du menar med när allt eller det allra mesta är svart.Jag känner alltid detsamma.Jag känner att allt det jag har som är bra och tryggt egentligen inte spelar så stor roll pga att det var som det var förut. Svårt när man blivit så illagjord.När man mår så att det tar ut allt annat i livet och gör livet jobbigt.



Jag hoppas att det kommer lätta för dej.



Kram om du vill och värme (((Jackie)))

2011-09-23 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0