the final goodbye.


det blir västervik i morgon. egentligen vill jag bara ligga hemma i sängen oc blunda hårt. men eftersom sömnen inte är min vän längre - så känns det rätt omöjligt. plus att jag blir lugn av att åka buss. och fram och tillbaka till västervik tar sammanlagt tre timmar. det gillar vi.

jag dricker ros-té och försöker att inte tänka en enda tanke. också rätt omöjligt.
faktiskt så är himlen rosa. det kan väl bara betyda något positivt.

och jag kan inte göra mer än såhär. jag måste sätta mig själv främst. jag tänker inte och kan inte ta ansvar för ditt liv och välmående. jag vägrar faktiskt. det är inte mitt ansvar. jag peppar mig själv till att våga stå på mig och rå om mig själv. och utan dåligt samvete.

before we turn out the lights and close our eyes.
i'll tell you a secret i've held all my life.
it's you that i live for and for you i die.
so i'll lay here with you til the final goodbye.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Du är stark! ♥ ♥ ♥

2011-10-03 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0