puh.


jag gick upp i morse och kokade lite gröt. och först efteråt kollade jag klockan för att se hur mycket tid jag hade på mig innan det skulle bli dags att cykla till bussen. klockan var bara 02.00. och där satt jag i köket och åt en stadig frukost. så jävla misslyckat och typiskt mig.
och förstås hade jag hiskeligt svårt att somna om. snurrade in mig i täcket och fann ingen ro. men till slut la sig sirikatten bredvid mig i sängen och efter drygt en timme kunde jag somna. 

och idag fick jag höra av ena arbetsterapeuten att jag sprider färg. väldigt fint sagt.

när jag kom hem så kollade jag brevlådan - och där i fann jag en provpåse med torrfoder till kattkorven. jag hällde det upp det i en liten skål och hon började smaska direkt. finkatten.

orken och motivationen uteblir även den här dagen verkar det som. jag tänker på ondskan själv och jag låter honom ta över. jag orkar inte kämpa emot. han vann redan för 20 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Eller hur, tack, brukar försöka ta mig dit båda gångerna i veckan det är öppet, på favoriten alltså ! =)

Handlar du en del på second hand ?

2011-10-04 @ 18:14:30
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Night Flies

Va roligt att du säger sirikatten jag tycker det är kul att kalla min ena katt för PIkatten eller ibland katten PI jag vet inte vilket som är roligast för hon ser jätterolig ut med sin parabolögon :D

2011-10-04 @ 23:00:42
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Nicke

Du är väldigt fin Jackie



Kram

2011-10-04 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0