måndag eftermiddag.


och här hemma tänder vi ljus långt innan mörkret kommer.

faktiskt har jag fått i mig lite mat. jag har fortfarande ingen aptit - men försöker att äta ändå. den mesta maten växer i munnen och får mig att må illa. men den här gången gick det någorlunda bra. plus att jag har fått tusen höstäpplen av mamma - de fungerar bra som mat.

det blir inget västervik i morgon. aktivitetsgruppen fortsätter först nästa vecka. och på fredag blir det ingen psykolog. jag har en tid på torsdag istället. så den här veckan kommer vara konstig. jag är så van vid mina rutiner. men å andra sidan så är det skönt med lite ledighet. jag ska försöka få lite bättre ordning på sömnen. och någon dag i veckan blir det att damma hela lägenheten. se som ett tidigt julstäd vettja.

nu tända en rökelse och göra en kopp kaffe. och jag har slutat röka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0