helt enkelt.


och dessa dagar har jag ont i ryggen varje morgon. varje morgon. det sitter alltid på den vänstra sidan - i sidofiléen om ni fattar. möjligtvis kan jag behöva börja träna ryggen igen. men orka det. min rygg är sjuk och kommer aldrig bli frisk. helt enkelt.

jag är bara så trött på smärta. alla sorters smärta. jag saknar mjuka färger och varma famnar. helt enkelt. men i morgon blir det sammanlagt tre timmars bussresa och jag njuter redan av att sitta på den skumpiga bussen med musik i öronen.

kanske kan livet vara värt att leva färdigt. helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lo

Att ha ont är aldrig nåt kul.

Tänker på dej och sänder en kravlös cyberkram, om du vill.



(((((( J )))))))

2011-10-17 @ 14:08:19
Postat av: fia.

Mm, jag blev så hungrig när du skrev om filéer... O_O sticka lite oskyldigt i med gaffel för att kontrollera mörheten

2011-10-17 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0