en trött kväll hemma i tryggheten.


äntligen hemma.

dagen har varit fin. jag unnade mig en plånbok och det var på tiden. den är liten och anonym. och helt perfekt. sen hittade jag två böcker på loppis och lite annat billigt krafs på marknaden. 

det är fantastiskt fint att vara hemma i tryggheten igen. älskade sirikatten har fått godis och jag har tryckt i mig lite yoghurt och müsli. och jag tänker att en kopp kaffe inte skulle vara helt fel.

om en timme hamnar kvällsmedicinerna i magen och jag tänker ta en varm och lugnande dusch innan det är dags för sängen. jag är förbannat trött och hoppas på en tidig kväll.

handtag, famntag, klapp och kyss. vi glömmer allt som hänt.

Kommentarer
Postat av: Lo

Loppis är sällan fel. Jag var på en idag och fann en fin kopp för en tia.

Kul för dej med ny plånbok med. Anonymt gillas här. :)

2011-10-01 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0