13.03


tusen koppar kaffe. i morse när jag vaknade så var jag nära till gråten. vaknade verkligen på fel sida idag. men nu känns det lite bättre. jag har legat i sängen en stund och tänkt noll. 

och jag ångrar redan att jag slutade röka igår. nu när ångesten och tristessen närmar sig - så är alltid djupa halsbloss grejen. men vad göra. en kan alltid rota efter långa fimpar i askfatet. jag har faktiskt inga gränser - tro mig. eller så dammsuger jag istället. det skulle behövas.

ett annat alternativ är att sitta kvar i soffan och deppa. en klassiker.



om ni vill vinna ett par örhängen; kika in hos min vän louize.

Kommentarer
Postat av: Lo

Känner igen mej i det där.

Alltid skönt när man gör saker (om man har orken).

Det på något sätt frigör kraften och så blir det städat med.



Hoppas du får sova inatt!

Kram om du vill

2011-10-11 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0